keskiviikkona, toukokuuta 14, 2014

tunnusmerkki

Minut voi tunnistaa helposti, jos vilkaisee oikealle puolelle "potentiaalisen minun" päätä. Olen "se värikäs Annika, jolla on aina hiuskukka" .

Euroviisujen katselun aikana virkattu hiuskukka :)
( Olen tuosta hiukan ylpeä näin totaalisen käsityöntekotaidottomana ihmisenä.. Osaan ainoastaan virkata, letittää ja näperrellä sellaista, jonka teossa ei tarvitse juuri ommella.. Arvatkaa kuinka monta ompelukoneen neulaa onnistuin katkaisemaan yläasteen tekstiilitöissä 4 kuukauden aikana? Vastaus on 4.)

Yksi koominen juttu viime viikonlopulta:

Ihmettelin edellisessä blogitekstissäni alituisia karhu-uniani. Lähdin karhu-unien täyttämien öiden jälkeisenä viikonloppuna Seinäjoelle mummilavierailulle. Kuinkas ollakaan, lauantaina Seinäjoella seikkaili haavoittunut citynalle ja koko kaupunki oli ulkonaliikkumiskieltoaluetta. Nauratti vähäsen (ei haavoittunut karhu, vaan hassu yhteensattuma). Pikkuveljeni olivat tyytyväisiä pakolliseen sisällä oloon ja minä olin huvittuneisuuden lisäksi vähän harmistunut. Keväiset lakeudet ovat ihania kuvauskohteita, mutta karhu oli nähty kilometrin päässä mummilasta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti